Édesburgonya-leves kókusszal

Az édesburgonya valóságos vitaminbomba, remek rostforrás, ráadásul alacsony a kalóriatartalma. Kellenek további érvek?

Az édesburgonya tele van E-vitaminnal, de bővelkedik A- és C-vitaminban is, vagyis igen gazdag tápanyagokban. Béta-karotin-tartalma pedg egyes rákfajták megelőzésében segít, ráadásul bőrbarnító hatású.

Hozzávalók 4 személyre
1 fej vöröshagyma 1 evőkanál olaj  2 kiskanál thai currypaszta  75 dkg édesburgonya  1 l zöldségalaplé  1 dl kókusztej (konzerv) • egy marék koriander  naan kenyér

Elkészítés
1. Az apróra vágott hagymát a felhevített olajban 4-5 percig dinszteljük. Belekeverjük a currypasztát, és további egy percig főzzük.

2. Hozzáadjuk a lereszelt édesburgonyát és az alaplét, felforraljuk, majd lassú tűzön addig főzzük, amíg a burgonya meg nem puhul.

3. A tűzről levéve belekeverjük a kókusztejet, kicsit hűlni hagyjuk, és botmixerrel összeturmixoljuk. A felaprított korianderrel meghintjük, és naan kenyérrel tálaljuk.

További édesburgonyás recepteket keres? Kattintson! Érdekesség, hogy grillezni is lehet.

Vote it up
175
Tetszett?Szavazzon rá!