Segítség súlyos ügyekben
Egy új elemzés szerint túlsúlyos vagy elhízott alanyok testedzés közben másfél kilogrammal többet adtak le, és hasi zsírszövetük 7 százalékkal nagyobb mértékben csökkent, ha egyéb, azonos kalóriatartalmú ital helyett zöld teát fogyasztottak.

Védelem rák ellen
6928 kínai nő vizsgálata alapján kiderült, hogy a rendszeresen teázóknál 12 százalékkal kisebb az emlőrák kockázata, mint a teaivást mellőzőknél.

Stroke-megelőzés
A Kaliforniai Egyetemen kilenc tanulmány adatainak az összesített elemzésével megállapították, hogy napi három csésze fogyasztása 21 százalékkal csökkenti a stroke kockázatát (a fekete tea is hatékonynak bizonyult).

Egészségesebb íny
Egy 940 férfira kiterjedő felmérés eredménye: minél több zöld teát iszik valaki, annál kisebb valószínűséggel betegszik meg az ínye.

A legnépszerűbb cikkek: Egészség

  1. Fejfájdító fogyókúra
  2. Epe és kő
  3. Fájdalomcsillapító ételek?

További cikkek: Hasznos ismeretek

Hozzászólás

Név*
E-mail cím*
Szöveg*