Bhutáni vörös rizs

A kelet-ázsiai országban termő rizs csodás hatású: csökkenti a koleszterinszintet

Hasonló receptek

Hozzávalók 4 személyre
30 dkg vörös rizs 4 evőkanál vaj 2 szál újhagyma 30 dkg sárgarépa 24 dkg shiitake gomba 5 dl zöldségalaplé 1 kiskanál kakukkfű 6 db babérlevél só, bors

Elkészítés
1. A sütőt előmelegítjük 220 °C-ra. A rizst alaposan átmossuk, meleg vízbe áztatva fedő alatt 30 percet állni hagyjuk, majd lecsepegtetjük és félretesszük.

2. A felolvasztott vajon az apróra vágott újhagymát kb. 4 percig pároljuk, majd hozzáadjuk a felkockázott répát, a gombát és a rizst, és 5 percig kevergetjük.

3. Ezután hozzáadjuk az alaplét, a kakukkfüvet és a babérlevelet, sózzuk, borsozzuk, és összeforraljuk.

4. Átöntjük egy sütőedénybe, és 25 percig sütjük, míg a rizs meg nem puhul, és a folyadék el nem párolog. A sütőből kivéve tálalás előtt 10 percig állni hagyjuk.

Vote it up
150
Tetszett?Szavazzon rá!