Fiat Panda: A játék maci

A mutatós kis Fiat fémköpenye alatt új szív dobog. Vajon mennyit tud a versenytársakhoz képest?

Igen!
A kéthengeres motor a turbó feltöltőnek köszönhetően erőteljes, és jól gyorsul. Az ötfokozatú sebességváltó könnyen használható, mert a karját egészen magasra helyezték. A belső tér elegáns anyagú és szemet gyönyörködtető kidolgozású.

Nem!
A motor gyorsítás közben meglehetősen zajos, alacsony fordulatszámnál berezeg. És az alapfelszereltség nem valami nagy durranás, hiszen még az ESP és az oldalsó légzsákok is extrák. Hátul szerény a lábtér, és a harmadik hátsó ülésért külön fizetni kell.

Alternatívák
A koreai Kia gyártmányai alig néhány esztendeje még sokakat kacagásra ingereltek, de mára megváltozott a helyzet. Az új Picanto kellemes külsejű, és sokat nyújt az áráért, még hétéves garancia is jár hozzá. Ráadásul a Fiat Panda szerény két hengerétől eltérően a Picanto 85 lóerős változatának motorházteteje négyhengeres hajtóművet rejt. A VW Up! kényelmes, és robusztus építésű. Az ESP belefért az alapfelszereltségbe, de más nemigen, és a Volkswagen Benjáminja csupán négyüléses.

Ítélet
Akárcsak közkedvelt elődje, az új Panda is tetszetős, és kompakt méretéhez képest tágas. A kéthengeres motor azonban kissé rázós és a vártnál jóval kevésbé gazdaságos.

Tesztelt modell: Fiat Panda TwinAir Lounge
Teljesítmény: 85 LE • Végsebesség: 177 km/h • Fogyasztás: gazdaságos 4,2 l/100 km, tesztelt: 6,5 l/100 km • CO2-kibocsátás: 99 g/km • Tömeg: 1110 kg • Csomagtartó: 225-870 l

Vote it up
120
Tetszett?Szavazzon rá!