Opel árnyalatnyi rolls-royce-os beütéssel

Az új Meriva hátsó ajtói a luxusmárka megoldására hajaznak. Mi másért érdemes odafigyelni rá?

Ha a Rolls-Royce megteheti, mi miért ne tehetnénk? – bizonyára ezt gondolták az Opelnél. Az új Meriva rendkívüli hátsó ajtóira célzunk. De pattanjunk be előbb a vezetőülésre!

Igen!
Masszív. Ilyen érzést kelt ez a kocsi, bármihez nyúlunk is kormányzás, sebességváltás, vezetés közben. A „kifordított” hátsó ajtók pedig tulajdonképpen sokkal könnyebbé teszik a be- és kiszállást. És a hátsó ülés ráadásul még kényelmes is. Jól átgondolt autó.

Nem!
A dolog árnyoldala, hogy a Merivát nem olcsón vesztegetik, ebben is a Rolls-Royce-hoz hasonlít. Mást nemigen hozhatunk fel az egyterű ellen. Vetélytársai a nyomában loholnak, főként az olcsóbb ázsiaiak.

Szóval?
Igent mondunk. A minőséget nem adják ingyen, de hosszú távon okvetlenül kifizetődik. Márpedig ez fontos szempont, amikor a fenntarthatóság a jelszavunk. Ráadásul ez az Opel igen tágas, praktikus, és jókora dízelmotorjának köszönhetően fürge is!

Opel Meriva 1.7 CDTi
Motor: 1686 cm3 • Teljesítmény: 130 LE • Végsebesség: 196 km/h • Fogyasztás: gazdaságos 5,2 l, tesztelt: 6,0 l • Tömeg: 1360 kg • CO2-kibocsátás: 138 g/km • Csomagtartó: 397–1496 l • Hossz: 4288 mm

Alternatívák
Hétévi garancia! Igen, hétévi garancia! Ennyit ajánl az egyik ázsiai konkurens, a Kia Venga. A vonzó árcédula, a hosszú jótállás és az apró részletek mind mellette szólnak. Tapasztalatból tudjuk, hogy a Venga jól vezethető és tágas.

Árharc Tágas teret szeretne kevesebb pénzért, de nem feltétlenül akar magasan ülni? Akkor nincs más hátra, mint a Dacia Logan MCV. Ez a Renault-alapú egyterű két sor hátsó üléssel is kapható. Díszítése, vezetési kényelme és kiegészítői alapszintűek, de az ára is az.
 

Nézze meg Opel Meriva tesztjét!

Vote it up
171
Tetszett?Szavazzon rá!