Töltött kenyér

Ha fejedelmi villásreggelire vágyik a család, nem kell tovább keresgélnie, itt az ideális megoldás: tápláló és egészséges

Hasonló receptek

Hozzávalók 4 személyre
1 db nagy, ropogós cipó 3 fej vöröshagyma 2 evőkanál olívaolaj 12 szelet padlizsán, grillezve 1 db kisebb cukkini, szeletekre vágva és grillezve 1 marék friss mentalevél 2 marék friss rukola 10 db paradicsom, félbevágva és megsütve 1 marék friss bazsalikom 25 dkg mozzarella 20 szelet sült kaliforniai paprika

Elkészítés
1. A kenyér tetejét levágjuk és a belsejét kivesszük úgy, hogy kb. 4 cm vastag fala maradjon.

2. Egy serpenyőben olajat forrósítunk, és a karikákra vágott hagymát közepes lángon kb. 6 perc alatt szép barnára sütjük.

3. A kenyér megtöltéséhez rétegekben beletesszük a hagyma, padlizsán, cukkini, menta, rukola, paradicsom, bazsalikom, sajt és paprika felét. A rétegeket megismételjük, majd visszahelyezzük a kenyér tetejét.

4. A töltött kenyeret konyharuhába tekerve szervírozzuk, és tortaszeletekre vágva kínáljuk.

Vote it up
153
Tetszett?Szavazzon rá!