Gyakran ismételt kérdések

----

Reader's Digest

    * A Reader’s Digest levelein több aláírás is szerepel. Kivel kell kapcsolatba lépnem?
    * Hogyan kerültem a Reader’s Digest adatbázisába?
    * Mi a Reader’s Digest?
    * Miért tartja a Reader’s Digest a sorsolásokat?
    * Mindenképpen értesítenek, ha nyerek?
    * Mit kell visszapostáznom az ajánlati csomagból?
    * Nincs postai feladási bélyegző a borítékon. Honnan számolják a 3/7/10 napos visszaküldési határidőt?

Nyereményjáték

    * A legutóbbi ajánlattal 6 esélyt kaptam a sorsolásra, most pedig csak négyet. Miért csökkentek az esélyeim?
    * Előfordulhat, hogy elhalasztják a sorsolást? Vagy elmarad?
    * Ha megtörtént az elősorsolás, akkor már biztos, hogy nyert a számom?
    * Hogyan nevezhetek be a nyereményjátékba?
    * Milyen gyakran van sorsolás?
    * Mindenképpen rendelnem kell, ha játszani akarok?
    * Személyesen kell megjelennem a sorsoláson? Mikor és hol tartják?
    * Valóban megtartják a sorsolást és átadják a díjakat?

Megrendelés

    * Az előfizetés lejárta után is küldik tovább a magazint. Miért?
    * Előfizettem a magazinra, miért nem kaptam meg ebben a hónapban?
    * Hogyan tudok előfizetni a magazin angol (német) nyelvű kiadására?
    * Külföldön élő rokonomnak szeretném küldeni a magazint. Hogyan tudok előfizetni?
    * Két egyforma magazin példány érkezett. Miért kapom duplán?
    * Nem rendeltem mostanában. Miért küldtek csekket?

Kiszolgálás, fizetés

    * A legutóbbi katalógusban több termék is elnyerte a tetszésemet, de most nem tudom egyszerre kifizetni. Két hónap múlva rendelhetek még ez alapján?
    * Hogyan fizethetem ki a megrendelt könyvet (zenei/ videoalbumot)?
    * Hogyan kapom meg az ajánlatuk alapján megrendelt könyvet (zenei/ videoalbumot)?
    * Mennyi idő alatt fizethetem ki a megrendelt könyvet (zenei/ videoalbumot)?
    * Miért kaptam felszólítást, ha már kifizettem a könyvet (zenei/ videoalbumot)?
    * Néhány hete megrendeltem egy kiadványt. Miért nem kaptam még meg?
    * Részletfizetést választottam, miért küldtek összevont, dupla összegű csekket?
    * Sérült CD lemezt kaptam kézhez. Hogyan cserélhetem ki hibátlanra?
    * Visszaküldtem egy könyvet (zenei/ videoalbumot). Miért kaptam felszólítást?

 

A Reader’s Digest levelein több aláírás is szerepel. Kivel kell kapcsolatba lépnem?
A kiadó szinte minden osztálya, részlege együttműködik az ajánlatok kidolgozásában, ezáltal több aláíró is megjelenik a leveleinken. A felmerülő kérdésekre, esetleges problémákra az ügyfélszolgálat szakképzett munkatársai tudnak érdemben válaszolni, mivel a számítógépes nyilvántartó rendszer összesített adatai az ügyfélszolgálaton állnak rendelkezésre.
(e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest)

Hogyan kerültem a Reader’s Digest adatbázisába?
Az önkéntes adatszolgáltatáson túl a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalától (KEK-KH) veszeünk át neveket és címeket, hogy elküldhessük termékeink névre szóló ajánlatait, amelyre az 1995. évi CXIX. törvény (Kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezelése) ad lehetőséget. Az ajánlatunkon feltüntetjük az adatok forrását.

Mi a Reader’s Digest?
Elsősorban egy havonta megjelenő magazin, de az 1922-ben alapított amerikai kiadó neve is egyben. Ma már több mint 145 országban 22 nyelven jelentet meg ismeretterjesztő könyveket, zenei és videoalbumokat, könyvsorozatokat. Magyarországon 1991. novemberében jelent meg az első Reader’s Digest magazin, azóta folyamatosan bővítjük termékeink kínálatát. Postai és elektornikus úton küldjük ki a személyre szóló ajánlatokat, amelyek ismertetik a kiadványainkat, valamint részvételi lehetőséget is kínálnak a nyereményjátékunkon.

Miért tartja a Reader’s Digest a sorsolásokat?
A Reader’s Digest üzletmenetének különlegessége, hogy a termékajánlaton túl részvételi lehetőséget is kínál ügyfeleinek, a nyereményjátékon. Számunkra kiemelten fontos, hogy válaszával megtisztel bennünket, biztosít minket bizalmáról és kapcsolatot tart velünk.

Mindenképpen értesítenek, ha nyerek?
Természetesen azonnal küldjük az ajánlott levelet a nyerteseknek, melyet az ajándéksorsolás vezetője ír alá. Kizárólag írásban értesítjük a nyerteseket.

Mit kell visszapostáznom az ajánlati csomagból?
A Fődíjsorsoláson való részvételét a nevezési okirat visszaküldésével biztosíthatja, akár az IGEN, akár a NEM feliratú válaszborítékban postázza vissza címünkre. Ez a dokumentum tartalmazza az ügyféladatokat és az ajánlat tárgyát egy vonalkód formájában is. Ez a vonalkód kiemelten fontos eleme a visszaküldendő okmánynak a gyors feldolgozás érdekében. Az IGEN válaszboríték visszaküldésével - azaz a felkínált termék megrendelésével - esélyt szerez még egy további díj, a Gyorsasági Különdíj megnyerésére is.

Nincs postai feladási bélyegző a borítékon. Honnan számolják a 3/7/10 napos visszaküldési határidőt?
Az adott akció ajánlatát egy napon adjuk fel egyszerre minden címzettnek, és a feladás napjától számítjuk a határidőt. A boríték ablakában látható címzésnél találja a feladás dátumát. Természetesen az oda-vissza történő postai kézbesítésre is számolunk 5-5 munkanapot a Posta üzletszabályzata alapján, így összesen 13/17/20 munkanap a visszaküldés határideje.

A legutóbbi ajánlattal 6 esélyt kaptam a sorsolásra, most pedig csak négyet. Miért csökkentek az esélyeim?
Az esélyek sohasem csökkennek, csakis növekedhetnek. Minden visszaküldött választ rögzítünk, a szerencseszámokat pedig aktiváljuk a soron következő sorsolásra. Ezek az esélyek összeadódnak a sorsolási periódus végére, tehát minden ajánlatra érdemes válaszolni, mert ezzel növelheti a nyerési esélyét.

Előfordulhat, hogy elhalasztják az ajándéksorsolást? Vagy elmarad?
Semmiképpen sem fordulhat elő. A sorsolás az Adóhatóságnak bejelentett esemény, a kisorsolandó díjakkal pedig el kell számolnunk. Az ajándéksorsolási év végén mindenképpen lezárul az adott játékperiódus, illetve elkezdődik a következő. Ebben az időszakban előfordulhat, hogy néhány nap eltéréssel mindkét periódus sorsolására kapnak részvételi lehetőséget leghűségesebb ügyfeleink.

Ha megtörtént az elősorsolás, akkor már biztos, hogy nyert a számom?
Ez csak a válaszadási határidő letelte után derül ki. A nyertes számot (és a pótszámokat) ténylegesen kisorsoltuk az ajánlatok kiküldése előtt, és azokat közjegyző őrzi egy lezárt borítékban. Az elősorsoláson azok a szerencseszámok vesznek részt, amelyek kiosztásra kerültek az adott akcióban megkeresendő ügyfelek között. A válaszadási határidő elteltével a közjegyző felbontja a borítékot, és ellenőrzi, hogy a nyertes szám tulajdonosa válaszolt-e az előírásoknak megfelelően. Amennyiben nem érkezett meg az érvényes válasz, akkor a közjegyző a pótnyertes számokat ellenőrzi a húzás sorrendjében.

Hogyan nevezhetek be a nyereményjátékba?
Amennyiben még nem kapott ajánlatot tőlünk, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak érdeklődését bármelyik elérhetőségünkön (e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest). Adja meg nevét, pontos lakcímét, ha hozzájárul ahhoz, hogy soron következő akciónkban megkeressük Önt.

Milyen gyakran van sorsolás?
A Fődíjsorsolást és a Gyorsasági Különdíj sorsolását évente rendezzük meg. Ezen túlmenően a promóciós akciók keretében szinte havonta adunk lehetőséget Kampánydíjak megnyerésére, amelyek általában tárgynyeremények. Az erre vonatkozó részvételi feltételeket az adott ajánlati csomag tartalmazza.

Mindenképpen rendelnem kell, ha játszani akarok?
A nyereményjátékon való részvétel nem kötött megrendeléshez, így a Fődíjsorsoláson pontosan ugyanakkora eséllyel vesznek részt a NEM-mel , mint az IGEN-nel válaszolók. Természetesen növelheti esélyét a megrendeléssel, mivel ezáltal egy további díj megnyerésére is lehetősége lesz, mégpedig a Gyorsasági Különdíjra, amelyet kizárólag a megrendelők között sorsolunk ki.

Személyesen kell megjelennem a sorsoláson? Mikor és hol tartják?
A nevezésnek nem feltétele a személyes megjelenés, tehát nem kell elfáradnia a sorsolásra. A sorsolásokat közjegyző jelenlétében tartjuk a kiadóban, ahol csak korlátozott számban tudunk fogadni érdeklődőket. A szerencsés nyerteseket azonnal értesítjük ajánlott levélben. A Hivatalos Nyertes-lista olvasható lesz a Reader's Digest magazinunkban és természetesen a honlapunkon is. A teljes nyerteslistát pedig a sorsolást követő 1-2 héten belül postázzuk, ha küld egy felbélyegzett válaszborítékot ügyfélszolgálatunknak.

Valóban megtartják a sorsolást és átadják a díjakat?
Igen, minden sorsolás közjegyző előtt zajlik és minden nyereményt átadunk. A nyertesek nevét nyilvánosságra hozzuk az internetes honlapunkon, a REader's Digest magazinunkban, és a vásárláshoz kötött díjak átadásáról szigorúan elszámolunk az Adóhatóság felé.

Az előfizetés lejárta után is küldik tovább a magazint. Miért?
Az előfizetők kényelmét szolgálja ez a módszer, hogy ne szakadjon meg a folyamatosság, ne maradjanak le esetleg egy lapszámról az évváltás miatt. A 11. példánnyal küldünk tájékoztató levelet a közelgő lejáratról és az új periódus ajánlatáról, valamint 2 hónap múlva, a következő év első számához mellékeljük az előfizetési csekket is. Ügyfeleink többsége igényli ezt az odafigyelést és elégedett a megújítási mechanizmussal.

Előfizettem a magazinra, miért nem kaptam meg ebben a hónapban?
Feltétlenül jelezze ügyfélszolgálatunknak panaszát, hogy a pótlás iránt intézkedhessünk, illetve pontosítsuk a címét, ha szükséges. Az előző hónap végén minden előfizetői példányt átadunk kézbesítésre, tehát legkésőbb a hónap 5-ig meg kell érkeznie az aktuális számnak.
(e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest)

Hogyan tudok előfizetni a magazin angol (német) nyelvű kiadására?
Ha idegen nyelven szeretné olvasni a magazint, megrendelheti az adott ország honlapján, amelyet könnyen elérhet a magyar internetes oldalról is: a ’Magunkról’, majd a ’Reader's Digest a világ körül’ címszó alatt számos ország kiadásához talál kapcsolatot.

Külföldön élő rokonomnak szeretném küldeni a magazint. Hogyan tudok előfizetni?
A külföldre szóló hírlap-előfizetéseket a Magyar Posta kezeli, szíveskedjék felvenni velük a kapcsolatot a következő elérhetőségek egyikén:
e-mail: hirlapelofizetes@posta.hu, MPRt. Hírlap Üzletága 1008. Bp, Orczy tér 1, tel: (36-1) 477-6384, fax: (36-1) 303-3440.

Két egyforma magazin példány érkezett. Miért kapom duplán?
Feltétlenül jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy ellenőrizhessük a postázási címeket a nyilvántartásban. Kérjük, hogy legyen segítségünkre az azonosításban a 9 jegyű vevőkódokkal, amelyeket a magazin csomagolásán talál.

Nem rendeltem mostanában. Miért küldtek csekket?
Feltétlenül jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy ellenőrizhessük megrendeléseit a nyilvántartásban. Kérjük, hogy legyen segítségünkre az azonosításban a 9 jegyű vevőkóddal, amit csekkes levelünk címzésében talál.
(e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest)

A legutóbbi katalógusban több termék is elnyerte a tetszésemet, de most nem tudom egyszerre kifizetni. Két hónap múlva rendelhetek még ez alapján?
Ajánlatunk általában fél évig, illetve a készlet erejéig érvényes, így szinte biztosan fel tudjuk venni a megrendelését később is. Törekszünk az igényeket figyelembe véve elegendőt rendelni minden kiadványból, ennek ellenére néha előfordul, hogy valamely könyvre vagy CD-re jóval nagyobb az érdeklődés, és elfogy a raktárkészlet. Javasoljuk, hogy mindenképpen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. (e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest)

Hogyan fizethetem ki a megrendelt könyvet (zenei/ videoalbumot)?
A termékkel együtt két, előre kitöltött postai csekket küldünk - az egyik az adott kiadvány teljes árát, míg a másik az első részletét tartalmazza - , ezek egyikét bármelyik postahivatalban befizetheti. Amennyiben banki átutalással fizetne, kérjük feltétlenül tüntesse fel a BEFIZETŐAZONOSÍTÓ számát a Közlemény rovatban, melyet az adott kiadványhoz tartozó csekken vagy a számlán is megtalál.

Hogyan kapom meg az ajánlatuk alapján megrendelt könyvet (zenei/ videoalbumot)?
Az IGEN válasz megérkezése után néhány napon belül postai úton küldjük el a kért kiadványt hagyományos postacsomagként. Kiadónk rendszeres vásárlói 2 csekket találnak a küldeményben, az egyik a teljes vételárat, a másik az első részlet összegét tartalmazza, ekkor választhatnak fizetési módot. Részletfizetés esetén a további befizetési csekkeket szintén postai úton juttatjuk el a megrendelőknek.

Mennyi idő alatt fizethetem ki a megrendelt könyvet (zenei/ videoalbumot)?
A termékkel együtt küldött csekkes levél hátoldalán található az ÁFÁ-s számla, amelyen szerepel a fizetési határidő. Ez az időpont a kiküldéstől számított 21 naptári nap. Részletfizetés esetén havonta (5 hetente) postázzuk a további csekkeket, amelyeket szintén 3 héten belül kell kiegyenlítenie. Ha fizetési nehézségek miatt késett a befizetéssel, s emiatt felszólítást kapott, szíveskedjék felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Kérjük, legyen segítségünkre a 9 jegyű vevőkód megadásával, amit csekkes levelünk címzésében talál!
(e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest)

Miért kaptam felszólítást, ha már kifizettem a könyvet (zenei/ videoalbumot)?
Feltétlenül keresse meg ügyfélszolgálatunkat, hogy ellenőrizhessük befizetéseit a nyilvántartásban. Lehetőség szerint faxon, postai levélben vagy elektronikus úton szíveskedjék elküldeni a befizetett csekk másolatát, hogy mielőbb jóváírhassuk az összeget.
(e-mail: cs@readersdigest.hu, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest)

Néhány hete megrendeltem egy kiadványt. Miért nem kaptam még meg?
Kérjük, jelezze a panaszt ügyfélszolgálatunknak, hogy ellenőrizhessük a postázás időpontját. Kérjük, hogy legyen segítségünkre az azonosításban a 9 jegyű vevőkóddal, amit leveleinken a címzésben talál (e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-290 1205, levélben: 1970 Budapest)

Részletfizetést választottam, miért küldtek összevont, dupla összegű csekket?
Valószínűleg az előző részlet befizetése nem érkezett meg határidőre, ezért a számítógépes program összeadta az előző és a most aktuálissá váló részlet összegét. Feltétlenül jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy ellenőrizhessük befizetéseit a nyilvántartásban. Kérjük, hogy legyen segítségünkre az azonosításban a 9 jegyű vevőkóddal, amit csekkes levelünk címzésében talál!
(e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest)

Sérült CD lemezt kaptam kézhez. Hogyan cserélhetem ki hibátlanra?
Feltétlenül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy mielőbb küldhessük a hibátlan példányt. Kérjük, hogy a befizetési csekket és a számlát őrizze meg, a sérült/hibás terméket pedig szíveskedjék visszapostázni a címünkre (1970 Budapest) kiadónk költségére, feltüntetve a csereigény okát és a 9 jegyű vevőkódot is, amit leveleinken a címzésben talál.
(e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest)

Visszaküldtem egy könyvet (zenei/ videoalbumot). Miért kaptam felszólítást?
Feltétlenül keresse meg ügyfélszolgálatunkat, hogy ellenőrizhessük a nyilvántartásban lévő adatokat. Valószínűleg a két küldemény keresztezte egymást, de kérjük, szíveskedjék elküldeni a feladáskor kapott postai csomagszállító másolatát lehetőség szerint faxon, postai levélben vagy elektronikus úton. (e-mail: HU-CS@tarsago.com, tel.:1-296 3600, fax: 1-432 0808, levél: 1970 Budapest)