Újévi fogadalmak

Ön is tapasztalta már, hogy februárra kifullad a jobbító szándék? Ha követi az alábbi tanácsokat, ezúttal sikerrel jár

Ne akarjon mindent egyszerre! Csábító megoldás listába szedni mindent, amin változtatni szeretne, de valószínűbb, hogy egy-két célt elérjen, mint ötvenet.

Fogalmazzon körültekintően
Mondjuk, elhatározza, hogy többet fog lazítani. Amennyiben ezt így önti szavakba: „idén kikapcsolódom”, akkor lazítás helyett még fokozza is a feszültséget, mintha bizony akaratereje összpontosításával kellene kikapcsolódásra kényszerítenie magát. Ha viszont kijelenti, hogy „idén a kikapcsolódás más formáival próbálkozom”, mindjárt nem olyan görcsös az igyekezet, mégis megjelöl egy követendő irányt.

Tervezzen
Bontsa lépésekre elhatározását, a „lazítós” fogadalom esetén például így: 1. Új relaxációs módszerek keresése az interneten. 2. Egy kiválasztott módszer kipróbálása egy hónapon át. 3 Havonta egy új módszer kipróbálása, amíg megfelelő nem akad.

Foglalja írásba
Vesse papírra fogadalmát és ahhoz készített tervét, majd tegye ki a hűtőre, az öltözőszekrénye ajtajára vagy bárhová, ahol naponta látja! Így állandó emlékeztetőhöz jut. Az idő múlásával szükség esetén módosíthat a szövegen.
 

Szeretne az egészségét érintő fogadalmat tenni? Íme, pár könnyen betartható!

Vote it up
236
Tetszett?Szavazzon rá!