A nagyvonalú Mégane

A kombit az tette népszerűvé, hogy praktikusan tágas. Ám nem túl elegáns. Mi a helyzet ezzel az új Renault-val?

Igen!
A belső tér merő luxus, de ettől a dupla kuplungos váltóval szerelt, másfél literes dízelverziótól még a nap is kisüt! Hajtóműve kicsi, mégis brutális vonóerőt produkál, az átvitele pedig gyors és zökkenőmentes. És még nagyon csöndes is.

Nem!
A langaléták szorongató pillanatokra számíthatnak, mert a lábtér korlátozott. A kupés fazonú farmegoldás mutatós, ám korlátozza a hátsó kilátást. Az IKEA-ban nem sok hasznát veszi ennek a kocsinak: a GT változat utasülése nem lehajtható.

Szóval?
Stílusa az van ennek a Mégane-nak! Ha olyan kombit kíván, amelyik csinos, egyszersmind remek családi autó, ne keresgéljen tovább. A Mégane az általunk észlelt hátrányai dacára simán lepipálja közvetlen vetélytársait.

Renault Mégane Estate
dCi 110 EDC GT-line

Motor: 1461 cm3
Teljesítmény: 110  LE
Végsebesség: 190 km/h
Fogyasztás: gazdaságos 4,2 l, tesztelt: 5,5 l
Tömeg: 1260 kg
CO2-kibocsátás: 109 g/km
Csomagtartó: 524–1600 l
Hossz: 4559 mm

Alternatívák
Ugyanaz az istálló Aki a tágasságra vevő, annak a Kangoo sokat kínál. Családi kocsinak álcázott furgon: bármi belefér. Bájosan mesterkéletlen külseje irigykedő felkiáltásokat talán nem vált ki, de megértő bólogatást annál inkább.

Ugyanaz a náció Kézenfekvő konkurens a nemrégiben kissé fölfrissített Peugeot 308 SW. Kellemes kormányozhatósága és robusztus vonóereje jóvoltából vezetési kényelemben orrhosszal veri a Mégane-t. Viszont valamicskével többe kerül.

Vote it up
204
Tetszett?Szavazzon rá!