Az okos étkezés trükkjei

Íme öt hatékony és egyszerűen követhető tanács, amelytől máris egészségesebb lesz a táplálkozása

Reggel egyen bőségesebben, mint este
Elhízott nők egy csoportja 700 kalóriát reggelizett, 500-at ebédelt és 200-at vacsorázott. Egy másik csoport ugyanazt ette, de fordított kalóriaértékekkel. Tizenhárom hónap elteltével a bőségesen reggelizők 8 kilót fogytak, a bőségesen vacsorázók csak 3-at.

Vegyen és egyen kisebb adagokat
A Cornell Egyetem híres vizsgálatában a táplálkozási szakértők 31 százalékkal több jégkrémet ettek az egyliteres dobozból, mint a félliteresből – anélkül, hogy ezt észrevették volna.

Csak csomagolt cukorkát egyen
Egy svájci kutatás szerint 30 százalékkal kevesebb cukorka fogy, ha a szemeket egyenként kell kicsomagolni. A csomagolás eltávolítása erőfeszítést igényel, ennek köszönhetően kevesebbet nassolunk.

Ne majszoljon ész nélkül a moziban
Azok, akik rendszeresen fogyasztanak pattogatott kukoricát, nagyobb valószínűséggel ették meg az állottat is, derül ki egy kutatásból, míg akik általában nem esznek a filmek alatt, kevesebbet vettek a nem friss termékből. Ismerje meg az ételek igazi ízét, ez segít a frissebbet és egészségesebbet választani!

Kezdje a svédasztalt az egészséges végén
Egy kísérletben azoknak a 86 százaléka, akik elsőként a gyümölcsöt látták meg, azzal rakta meg a tányérját. Akik kalóriadúsabb étellel, sajtos rántottával, baconnel kezdtek, csupán 54 százalékban vettek gyümölcsöt.

Vote it up
214
Tetszett?Szavazzon rá!