Bulgur sárgabarackkal és mandulával

A „török rizst” a mi búzadaránktól eltérően alig kell főzni, így villámgyorsan kész van

Hasonló receptek

A bulgurnak igen alacsony a glikémiás indexe (GI), ami azt jelenti, hogy lassabban és kisebb mértékben növeli meg a vércukorszintet, így egészségesebb.

Hozzávalók 4 személyre
3 dkg szeletelt mandula 1 kisebb fej vöröshagyma 1,5 evőkanál olívaolaj 25 dkg bulgur 3 dl víz 0,5 kiskanál só 0,25 kiskanál fekete bors 4 dkg aszalt sárgabarack 0,5 evőkanál vaj 3 evőkanál frissen aprított petrezselyem

Elkészítés
1. A mandulát közepes lángon kb. 2 perc alatt aranyszínűre pirítjuk.

2. Az apróra vágott hagymát olajban közepes lángon üvegesre pároljuk. Hozzáadjuk a bulgurt, és folyamatosan kevergetve kb. 2 percig főzzük. Hozzáadjuk a vizet, a sót, a borsot, és fedő alatt, lassú tűzön 5 percig főzzük.

3. Levesszük a tűzről, hozzáadjuk a felaprított sárgabarackot és a vajat, és addig keverjük, míg a vaj el nem olvad. Fedő alatt 5 percig állni hagyjuk. Tálaláskor belekeverjük a petrezselymet és a mandulát.

Vote it up
201
Tetszett?Szavazzon rá!