Csúcs konzervek

Bármilyen meglepő, egyik-másik konzerv egészséges, sőt egyes esetekben akár egészségesebb is lehet, mint a friss termék

Alkalmazza konyhájában az alábbi élelmiszerkonzerveket, ezáltal könnyedén gazdagíthatja étrendjét létfontosságú vitaminokkal és ásványi anyagokkal – javasolja Lisa Miles, a Brit Táplálkozástudományi Alapítvány szakértője.

Gyümölcs
A konzervsárgabarack és -egres tulajdonképpen több C-vitamint tartalmaz, mint a friss.

Paradicsom
A paradicsomban található antioxidáns, a likopin kis mennyiségű zsírban vagy olajban megfőzve – ahogyan a konzervkészítményekben gyakran kapható – könnyebben szívódik fel a szervezetben.

Csicseriborsó
Öt evőkanálnyi csicseriborsó 6 g nyersrostot tartalmaz a 18 g-os napi ajánlott mennyiségből. Vizes konzervben vásárolja, és felhasználás előtt alaposan öblítse le. Receptek!

Lazac
Az átlagos konzervben található apró, ehető szálkák a napi kalciumszükséglet felét biztosítják – többet, mint ugyanannyi filézett friss hal.

Vote it up
317
Tetszett?Szavazzon rá!