Csak el kell indítani!

A Ford Focus régóta arról híres, hogy élvezet vezetni. Vajon ez igaz a harmadik generációra is? Nézze meg videónkat

A Ford Focus 1.6 Ecoboost magától parkol le, tartja a sávot, baj esetén fékez, és ismeri fel a közlekedési jelzéseket. Maradt egyáltalán valami, amit a vezetőnek önállóan kell eldöntenie? Lássuk!

Igen!
Ebben a kategóriában elképesztő a biztonság és kényelem, amit a Ford kínál. Tesztkocsink 1,6 literes turbómotorja pedig fürgén előz. Úttartása és egész viselkedése elsőrangú.

Nem!
Bizony, eltalálta, a kincset érő kütyük tömkelegét nem vesztegetik ingyen. A Focus alapváltozatának egyáltalán nem durva az ára, de az említett extrák összességét igénylő vásárlónak már igencsak mélyen kell a zsebébe nyúlnia.

Szóval?
Naná, hogy! A Focus kellemes viselkedése és kitűnő úttartása mindig jókora pluszt jelentett. Ez mostanára sem változott. Ezért élvezzük ennek a Fordnak a vezetését még akkor is, ha kevesebb lóerő feszül a motorháztető alatt.

Ford Focus 1.6 Ecoboost
Motor: 1596 cm3
Teljesítmény: 150 LE
Végsebesség: 210 km/h
Fogyasztás: gazdaságos 6,2 l, tesztelt: 7,7 l
Tömeg: 1240 kg
CO2-kibocsátás: 139 g/km
Csomagtartó: 363–1148 l
Hossz: 4358 mm

Alternatívák
A siker ára Mi teszi olyan általánosan népszerű autóvá a VW Golfot? Talán azonnal felismerhető formatervezése? Nagy előnyei: szépen kidolgozott belső tér, tiszta turbómotorok széles választéka és rendkívül kényelmes vezethetőség. Vetélytársainál csak hajszálnyival kerül többe, és ismét kapható kabrió változatban is.

A legcsinosabb Astra Az Opel Astra jelenlegi külsejével vonzóbb, mint valaha. Már elkészült a szupergazdaságos EcoFlex, akárcsak a sportos kupé, amely a GTC modelljelzést kapja. Örvendetes, hogy a hátul ülőknek több lábtér jut.
 

Nézze meg a Ford Focus tesztjéről készült videót!

Vote it up
200
Tetszett?Szavazzon rá!