Diódáridó

Nyáron se feledkezzen meg az örökzöld csemegéről! Nem elég, hogy finom, csodás egészségi hatása van. Íme, egy tipp a fogyasztásához

A dió az egyik leggazdagabb antioxidánsforrás az olajos magvak között, és segít alacsonyan tartani a koleszterinszintet. Egerekkel és patkányokkal végzett kísérletek pedig nemrégiben kimutatták, hogy a dió hozzájárulhat az emlőrák megelőzéséhez. Ráadásul emlékezetserkentő is.

Turbózza fel az ízét! Próbálja ki Mark Bittman szakíró alábbi villámgyors módszerét: kislábasban forrósítson fel egy kevés olajat vagy vajat, tegyen bele egy-két teáskanál ízesítőt, például curryt vagy fahéjat, valamint két bögre dióbelet, és közepes lángon egy percig folyamatosan kevergesse, hogy a fűszeres zsiradék bevonatot képezzen a dión.

Ezután terítse szét a diót egy nagy tepsiben, és körülbelül 10 percig, közben egyszer-kétszer óvatosan megrázogatva hagyja 225 fokra előmelegített sütőben, hogy enyhén megbarnuljon és kellemesen megpörkölődött illatot árasszon.

Vote it up
274
Tetszett?Szavazzon rá!