Ezzel ízesítse a reggeli zabkását!

Ez a rostokban gazdag, laktató gabonaféle a tökéletes reggeli alapja – főleg, ha tápanyagdús hozzávalókkal ízesíti

Travis Stork, a The Doctors című amerikai tévéshow egyik műsorvezetője az alábbiakat ajánlja. A linkekre kattintva azt is megtudhatja, miért egészségesek az egyes összetevők.

Alma
Zabkása aprított almával, dióval, fahéjjal és hígítatlan juharsziruppal!

Csokoládé
Szórjon egy kanálnyi édesítetlen kakaóport a zabkására, és öntsön rá mézet. Ha valami különlegessel szeretné megjutalmazni magát, adjon hozzá tört csokoládét is.

Sütőtök
Keverjen a zabkásához egy kanálnyi konzerv sütőtökpürét (ne pitébe való tölteléket!), szórja meg sütőtökpite fűszerkeverékkel, vagy ha az nincs, akkor fahéjjal, szegfűszeggel és szerecsendióval.

Alma és cheddar
Az aprított alma és a tiszta juharszirup mellé tökéletesen passzol egy kevés reszelt cheddar sajt is!

Tojás és fűszerek
Hagyja a tejet és az édesítőket, helyettük buggyantott tojással, fűszerekkel és chiliszósszal készítse zabkásáját!

Sajt és avokádó
A reszelt sajt mellett adjon zabkásájához avokádószeleteket és extraszűz olívaolajat is.

Diákcsemege
Bármilyen mag illik a zabkásához, a chíamagtól kezdve a lenmagon és a szezámmagon át egészen a tökmagig; és mindig ott van a mazsola is.

Görög joghurt
Tej helyett natúr görög joghurtot keverjen a táljába!

Banán
Adjon a zabkásához szeletelt banánt, és bolondítsa meg egy kanálnyi hozzáadott cukor nélküli mogyoró- vagy mandulavajjal!

Bogyós gyümölcsök
Válogassa össze kedvenc bogyós gyümölcseit! Ha fagyasztott gyümölcsöket használ, már főzés közben keverje el őket a készülő zabkásában.

Vote it up
134
Tetszett?Szavazzon rá!