Feszes csípő és comb hét lépésben

Így illessze be mindennapjaiba a lábedzést! Akár főzés vagy vezetés közben is tornászhat

Izomfeszítés az autóban
Akárhányszor megáll a piros lámpánál, feszítse meg a combját és fenekét, majd ismételgesse a mozdulatot. Ezzel feszesíti az izmokat, javítja a véráramlást (megelőzve azt a zsibbadó, szúró érzést, amely akkor szokott jelentkezni, amikor túl sokáig ül az autóban), emellett lesz valami, amire koncentrálhat.

Egy gyors reggeli gyakorlat
Mielőtt reggel felkel az ágyból, végezze a kagyló-gyakorlatot! Feküdjön hanyatt, zárja össze a lábfejét, a térdeit két oldalra tárja szét. Ezután kilégzésre emelje fel és érintse össze a térdeit. Engedje vissza őket, majd ismételje ezt a mozdulatsort 10-15-ször. Ezáltal erősíti a belső combizmait.

Edzés főzés közben
Miközben vacsorát főz, végezzen lábemeléseket! Feszítse meg a lábfejét, emelje fel oldalra a lábát, engedje le, majd ismételje 10-15 alkalommal. Figyeljen rá, hogy csak csípőből mozogjon, a dereka maradjon mozdulatlan. Ezután váltson lábat. Így még vacsora előtt kipipálja a lábedzést!

Gyalogoljon puhább talajon
Ha edzés gyanánt gyalogolni szokott, lehetőség szerint váltson át puhább felületre, mivel a lábfejét jobban megdolgoztatja a talajon és homokban járás, mint az aszfalt. A puha talajon ráadásul kisebb behatás éri az ízületeket, így megelőzhető a térd és a hát túlerőltetése.

Dobja fel magát munka közben
Keljen fel, támassza a tenyerét az asztalra, és végezzen egy sorozat szamárrúgást, ha úgy találja, mindjárt elalszik a billentyűzet felett. Tartsa hajlítva az egyik térdét, feszítse fel a lábfejét, majd emelje fel hátrafelé a lábát, mintha egy szamár lenne, és valakit meg akarna rúgni a háta mögött. Mindkét lábbal 15-ször ismételjen. Felfrissülve és erősebb farizommal fog visszatérni munkájához!

Táncra fel!
Ha legközelebb lakodalomban vagy bármely eseményen jár, ahol táncparkett is van, ne áruljon petrezselymet! Sőt, táncoljon akár ma este a nappaliban. Hajlítsa be a térdét, és guggoljon le, amennyire csak kényelmes, miközben jobbra-balra twistel. Ezzel nemcsak fogyasztja a kalóriákat, de vidám perceket is szerezhet magának, és még a lábát is erősíti – mindezt egyszerre.

Végezzen kitöréseket, amikor csak lehet
Kerti sétájába illesszen bele kitöréseket. Előfordulhat, hogy a szomszédai kinevetik, ha látják, de az nevet, aki utoljára nevet: mindennap egy pár perc, és feszes lábakat formálhat magának. Minden előrelépésnél hajlítsa be a térdét, és ereszkedjen le annyira, hogy mindkét lába 90 fokos szögben legyen behajlítva. Ezután az elülső sarkára támaszkodva emelkedjen fel. Emelje meg a hátul levő lábát és térdét egészen a mellkasáig, mielőtt leteszi maga elé a következő kitöréshez. Ugyan szükség lesz némi gyakorlásra, de ha mindennap 20-30 lépést sétál így, a lába sokkal erősebbé és formásabbá válik.

Vote it up
336
Tetszett?Szavazzon rá!