Formázott epersörbet

Ez a szemrevaló, zamatos gyümölcs a lehető legegészségesebb táplálék

Tíz deka friss földieper 1,5 gramm nyersrostot, 110 mg káliumot és mindössze 27 kalóriát tartalmaz. – Az eper csupa-csupa hasznos tápanyag – dicséri Frankie Phillips, a Brit Dietetikusok Szövetségének munkatársa. Ez a finomság több mint ezerféle speciális növényi vegyületet rejt magában, amelyek ismereteink szerint védik szervezetünket a szívbántalmaktól és a daganatos megbetegedésektől.

Hozzávalók 8 személyre
800 g friss, érett, lecsumázott földieper 1,2 dl mélyhűtött almalésűrítmény 8 sörbetforma

Elkészítés
1.
A földiepret villával nagyjából összenyomkodjuk, vagy botmixerrel félig elpépesítjük, hogy kissé darabos maradjon. Hígítatlan almalé-koncentrátumot keverünk hozzá.

2. Műanyag fagyasztóformákba (vagy műanyag poharakba) kanalazzuk, és legalább hat órára mélyhűtőbe tesszük.

3. Közvetlenül tálalás előtt kiborítjuk a formából (ha szükséges, néhány másodpercre meleg vízbe mártjuk a formát).
 

Tápanyagtartalom adagonként: 60 kalória; 0 gramm zsír; 0 gramm telített zsírsav; 2 gramm nyersrost; 1 gramm fehérje

Vote it up
2
Tetszett?Szavazzon rá!