Gyermekbarát étkezések

Ne furdalja a lelkiismeret, ha fagyasztott, konzerv- vagy más konyhakész ételt tálal fel. Inkább „tuningolja fel”

Kapcsolódó cikkek

Janice Newell Bissex dietetikus, a Mom’s Guide to Meal Makeovers (Anyu átváltoztató szakácskönyve) társszerzője az alábbi tanácsokkal segíti a félkész ételek felturbózását:

Hotdog
A virslit kevés zsiradékon megfuttatott konzervbabbal és sovány sajttal együtt göngyölje búzaliszttel sütött tortillába – több rost és kalcium lesz benne.

Rántott csirkefalatok
Tálalja bébirépával, csíkokra vágott paradicsompaprikával, lukulluszparadicsommal, kalóriaszegény salátaöntettel, körítse szeletelt gyümölccsel. Így több nyersrosthoz és antioxidánshoz jut a gyerek.

Mélyhűtött pizza
Rakja meg kevés zsiradékon megfuttatott bébiparajjal vagy felkockázott paradicsompaprikával. Mindkettő jól illik a sajthoz, és tele van A-vitaminnal.

Sajtos makaróni
Adjon hozzá egy doboz lazacfilét és egy bögre zöldborsót, ezáltal lesznek benne a szívnek hasznos omega–3 zsírsavak, valamint rost és növényi tápanyagok.

Vote it up
2
Tetszett?Szavazzon rá!