Hat egyszerű közérzetjavító

Érdemes megőrizni a nyáron megszerzett „többletenergiát”. Íme, pár egyszerű ötlet ehhez

Tartsa formában törzsizmait
Ez jót tesz az egyensúlyának, segít a derékfájás megelőzésében. Próbálja ki a hulahoppkarikát vagy a Pilates technikát.

Vigyázzon a fogaira
A rendszeres napi kétszeri fogmosás alapvető. Évente kétszer szakemberrel ellenőriztesse a fogai állapotát, távolíttassa el a fogkövet. Íme, pár további szájápolási tanács!

Húzza ki magát
Azonnal karcsúbbnak látszunk, ha egyenes tartásban állunk, s a hangulatunk is javul.

Ritkábban használjon sampont
Ha másnaponta mossa meg a haját, akkor az a fejbőrben termelődő faggyútól válik csillogóvá. Mosásonként egy adag sampon elegendő. Túl sok oldja a faggyút, és rontja a haj állagát.

Reggelire fogyasszon sok fehérjét
Ha nem akar hízni, helyettesítse a szénhidrátot kalóriaszegényebb vagy – amennyiben a fogyás nem cél – akár ugyanannyi kalóriát tartalmazó fehérjetartalmú étellel.

Éljen intenzívebb nemi életet
Tudományos kutatások szerint a nemi örömöktől fiatalosabb lesz a külseje, ráadásul más szempontból is gyógyító hatásúak.

Vote it up
245
Tetszett?Szavazzon rá!