Hat tipp a formás karokért

Nem feltétlenül kell edzőteremben izzadnia, hogy erősítse és formálja karját. Erre akár a házimunka is jó lehet

Ahogy melegszik az idő, ledobjuk a kabátot és a hosszú ujjú ruhákat, hogy élvezzük a napfényt. Ha még nem készült fel rá, hogy napvilágra kerüljenek a karjai, jó hírünk van: mindennapos tevékenységei közben is erősítheti és formálhatja a karját. Az izmai szinte észrevétlenül lesznek egyre feszesebbek. Erősítse meg a karját az alábbi hat módon, hogy készen álljon, mire beköszönt az ujjatlan-szezon!

Ezentúl ne használjon gyomirtót a kertben
A gaz teljes erőbedobással növekedésnek indul majd, de nem baj: önnek épp az lesz a dolga, hogy hetente egyszer letérdeljen az ágyásban, és kézzel kitépkedje a gazt a földből. Miközben a kezére támaszkodik, erősíti kar, váll és hát izmait, a gyomok tépkedése pedig további karizomerősítő munkát biztosít. Felváltva nyúljon és húzza a gazt mindkét kezével, hogy egyformán megdolgoztassa őket.

Hetente egyszer süsse maga a kenyeret
Amellett, hogy erősödik tőle a karja, válla és keze, a kenyérsütés egyúttal remek feszültségoldó elfoglaltság: kevés megnyugtatóbb érzés van a tésztadagasztás ismétlődő mozdulatainál, és semmi sem olyan kellemes, mint a sütőből áradó friss kenyérillat. Az otthon sütött, saját kezűleg dagasztott kenyér ráadásul sokkal ízletesebb, mint a boltban vásárolt vagy kenyérsütő géppel készített kenyerek.

Tegye félre a mixert
Cserélje az elektromos mixert habverőre és fakanálra! Ha saját erőből keveri a tésztát, közben erősödik a karja. Használja felváltva a jobb és bal kezét, hogy mindkettő edzésben legyen. Tükörtojás helyett is inkább készítsen rántottát, és tegyen bele legalább háromféle zöldséget, például spenótot, gombát és hagymát. Így nemcsak többet használja a karját, miközben felveri a tojást és feldarabolja a zöldségeket, hanem azáltal, hogy a reggelit zöldségekkel egészíti ki, még az egészségéért is tesz valamit.

Vágjon bárddal
Használjon nagy konyhai bárdot a mindennapos darabolásra és főzésre! A bárdot nagyobb súlya, erőssége és kissé lekerekített éle miatt a profi szakácsok is kedvelik – ön pedig azért fogja megszeretni, mert nehéz, így főzés közben nagyszerűen edzheti vele a kezét és karját.

Igya a vizet kancsóból
Öntse magának a vizet a lehető legnagyobb tartóból, amit elbír, például egy nagy korsóból vagy kancsóból. A víz meglepően nehéz tud lenni: egy liter egy kilogramm, így ha felemel, odébbvisz, megdönt, majd visszavisz egy 4 literes edényt, az felér egy igazi karerősítő edzéssel. Emellett a 4 liter körülbelül annyi, amennyi vizet egy átlagos napon meg kell innia ahhoz, hogy hidratált maradjon. Ha visszazárható edényt használ, csavarja meg ötször, mielőtt tölt belőle – közben hajlítsa be a könyökét, és emelje a kézfejét a vállához.

Emelgesse a bevásárlószatyrokat
Amikor hazaér a boltból, fogjon mindegyik kezébe egy-egy zacskót. Miközben az autótól a konyhába megy, emelgesse a teli szatyrokat: a könyökét az oldala mellett tartva húzza fel a kezét a válláig. Mire mindent behord, alaposan kifárasztja a bicepszét – és egy pár extra kalóriát is eléget azzal, hogy több kört tesz meg az autóig és vissza.

Vote it up
193
Tetszett?Szavazzon rá!