Ilyen az egészséges szendvics

Nem is egyféle fogyókúrabarát szendvicset ajánlunk, hanem mindjárt több százat

Válasszon egyet-egyet minden listáról, rakja össze, és már kész is!

Kezdje a kenyérrel...
Teljes kiőrlésű zsemle (teniszlabda méretű) • 2 szelet rozskenyér • 2 szelet fekete kenyér • 2 szelet olasz vagy francia péksütemény, kovászos kenyér • egy közepes tortilla • egy 8 cm-es stangli

Válasszon húst
Pulykasonka (60 g, kb. két CD-lemeznyi szelet) • gépsonka (60 g) • sovány marhasült (60 g) • felvágott (45 g) • tonhalsaláta zsírszegény majonézzel (1,25 dl)

Esetleg a hús helyett valami mást
2 evőkanál mogyoróvaj • 2 evőkanál szójakrém vagy mandulakrém • 2 evőkanál krémes tofu • 3 evőkanál hummusz • 1⁄4 avokádó, szeletelve

Pakoljon rá ezekből
Alacsony zsírtartalmú kemény sajt, reszelve (18 g, egy marék) • saláta, paradicsom, grillezett zöldségek (korlátlanul) • spenót, ruccola, vízitorma (korlátlanul) • 3 vékony szelet alma • a mogyoróvajra: 2 teáskanál lekvár • 1 evőkanál hummusz • savanyúság (korlátlanul)

Végül koronázza meg egy öntettel
Hagyományos vagy dijoni mustár • mézes mustár (2 teáskanál) • 1 evőkanál zsírszegény majonéz • 2 teáskanál almapüré • 2 evőkanál csökkentett zsírtartalmú salátaöntet (kb. 30 kcal)

Javaslatunk: pulykás-sajtos szendvics
2 szelet teljes kiőrlésű kenyér • 2 szelet pulykamellsonka • 18 g kemény sajt, például ementáli • saláta, paradicsom, savanyúság, mustár, hagyma, paprika • 1,25 dl (egy nagyobb marék) vegyes zöldségekből készült ecetes saláta • 1,25 dl sárgadinnye

Vote it up
263
Tetszett?Szavazzon rá!