Játékos testedzés

A gyerekek szórakozásból űzik az alábbi játékokat, ám azok erősítik a szívet és apasztják a kilókat is

Nem könnyű rávenni magunkat a rendszeres testmozgásra még akkor sem, ha tudjuk, mennyire fontos lenne. Azonban egy trükk segíthet! Minél inkább élvezi a mozgást, annál valószínűbb, hogy rászokik, állítja Debi Pillarella személyi edző, az Amerikai Testkultúra Tanács munkatársa. Próbálja ki az alábbiakat:

Ugrókötelezés A szokásos mondókák mellőzésével is feszesebbé teszi a combot, fokozza a fürgeséget, javítja az erőnlétet és az állóképességet. Negyedórányi intenzív ugrókötelezéssel majdnem annyi kalóriát éget el, mint félórás kocogással.

Hulahoppkarikázás Darázsderékra vágyók figyelmébe: az egyenes és ferde hasizmokat erősíti. Nehezített változata is létezik a keményebb edzésre áhítozóknak.

Roller A támaszkodó láb erősödik, az elrugaszkodó láb kitartóbbá válik. – Kiváló szívedző, és megacélozza a lábszárat – mondja Pillarella. Az egyensúlyozás jót tesz a törzsnek, megdolgozza a hasizmokat.

Ugróasztal Gyermekeknek nem ajánlatos, de a mini ugróasztalon egy intenzív edzés körülbelül annyi kalóriát éget el, mint a futás, ráadásul kevésbé veszi igénybe a térdet. Csak arra vigyázzon, nehogy lepottyanjon!