Két világ legjava

Az új Peugeot 508 a 407-es és a 607-es helyét veszi át. Eszerint egy kocsi áráért kettőt kapunk?

A klasszikusan elegáns és tág terű francia túrakocsit figyelemre méltóan gazdaságos dízelmotor hajtja. A luxuslimuzinos előkelőséghez a kompakt családi autók üzemanyag-kihasználása társul.

Igen!
Foglaljon helyet az ülésen, és máris otthon érzi magát, ami a kényelmes állíthatóságnak és a felhasználóbarát műszerfalnak köszönhető. A nagy nyomatékátvitelű tengelykapcsoló erőt biztosít a viszonylag kicsi motornak, és az utazósebességnél alacsony fordulatszámot tesz lehetővé.

Nem!
Az e-HDi egyetlen engedményt követel: a 2Tronic sebességváltót. Ez nem szokványos automatika, hanem robotizált váltó. A váltási szünetek hosszúk, amit meg kell szokni. Ám a vásárló ingyen jut „automatához”.

Szóval?
Igen! Megbocsátjuk az 508-as átviteli furcsaságát, mivel amúgy rendben van. Utasoknak és poggyásznak elegendő tér, csöndes utasfülke, elegáns karosszéria és még a standard modellben is rengeteg luxus- meg biztonsági szolgáltatás. A tetejébe nagyon gazdaságos!

Peugeot 508 e-HDi
Motor: 1560 cm3
Teljesítmény: 112 LE
Végsebesség: 197 km/h
Fogyasztás: gazdaságos 4,4 l, tesztelt: 4,8 l
Tömeg: 1385 kg
CO2-kibocsátás: 115 g/km
Csomagtartó: 515–996 l
Hossz: 4792 mm

Alternatívák
Ugyanaz a technika új köntösben Az új Citroen C5-ös is kapható e-HDi változatban, a Peugeot-éval azonos meghajtással. Így bizony nem könnyű a választás! A C5-ös mutatós, és a felfüggesztése árnyalatnyival kényelmesebb. Viszont kicsit drágább.

Ígéretes kezdő A Hyundai az új i40-essel az 508-as kategóriájában kíván megkapaszkodni. Tény, hogy mind küllemében, mind műszakilag alkalmas erre. No meg gazdaságos 1,7-es dízelmotorral is felszerelték. Az ára vonzó, tehát az autó sikerre számíthat.
 

Nézze meg a Peugeot 508 tesztjét!