Kilenc egyszerű fájdalomcsillapító tipp

Megelőzheti az ízületi fájdalmakat, ha elsajátítja ezeket a hétköznapi gyakorlatokat

Nyújtózkodjon
Nyújtózzon, mint egy macska – gyakran és élvezettel! Sokszor nem is tud róla, szervezetének milyen nagy szüksége van a nyújtózkodásra, ami lazítja az izmokat, serkenti a vérkeringést, enyhíti a csontok és az ízületek terhelését, s a kedélyét is javítja. Ha ízületi gyulladásban szenved, a nyújtózkodás szinte kötelező. Végezheti rendszeres gyakorlatsorként, de az is megfelel, ha néha feláll, és megérinti az eget.

Nevessen
Keresse tudatosan a lehetőségeket a nevetésre. Az közismert, hogy a humor oldja a mindennapok feszültségét, de az egészségre gyakorolt kedvező hatásáról kevesebben tudnak. Nevetéskor endorfin nevű vegyületek szabadulnak fel az agyban, amelyek csökkentik a fájdalmat és javítják a hangulatát. Emellett a nevetés jó hatással van a szívre, a tüdőre, az izmokra és az immunrendszerre.

Csökkentse a teendők listáját
Legalább a felére! Azt tudjuk, hogy senki sem képes minden feladatot végrehajtani. Ennek ellenére sokan reggelente túl sok célt tűznek ki maguk elé. Legyen megértő magával: ésszerű listát állítson össze, amelyet meg is tud valósítani. A fizikai és érzelmi stressz csökkentésének legjobb módszere: a siker.

A meleg víz csodákra képes
Ha melegebbre állítja a vízcsapot, ízületei hálásak lesznek. A meleg víz javítja az ízületek, a csontok és a bőr vérellátását, így a tápanyagok szövetekhez jutását, illetve nyugtató hatása is van. Áztassa magát a kádban vagy jakuzziban, és szebbnek fogja látni az életet. De előbb kérdezze meg orvosa véleményét a jakuzziról, mert a meleg veszélyes lehet, ha keringési zavarai vannak.

Aludja ki magát
A jó ágy és ágynemű hasznos befektetés. Óriási különbség van párna és párna között. A kemény, de kényelmes ágy, amelyre, ha lefekszik, csak ennyit tud mondani, Ahhh, segíti a nyugtató alvást, és ezáltal jól szolgálja az ízületek egészségét. További alvási tippek!

Jelöljön ki „lazító” perceket
Szánjon kis időt a lazításra napközben is. Teázzon, sétáljon, vagy csak hívja fel ismerősét. Bármit csinál is, tartson 5-15 perces szünetet. A kikapcsolódás a napi feszültségekből szervezetének is, lelkének is jót tesz. Ha beiktatja rendszeres teendői közé, már annak is pihentető hatása van, hogy tudja, mindjárt lazíthat egy kicsit.

Próbálja ki a masszázst
A jó masszázs az élet egyik legkellemesebb ajándéka. Legalább havonta egyszer masszíroztassa meg magát. Izmai és ízületei meg fognak újulni.

Változtasson edzési szokásain
Éljen váltakozó intenzitással. A profi sportolók ideális edzési módszereit kutatva a szakértők megállapították, hogy hasznosabb a nagyobb megterhelést meg-megszakítani pihentetőbb gyakorlatokkal, mint a hosszabb, folyamatos megerőltetés. Ez az elv mindenkire érvényes, különösen az ízületi gyulladásban szenvedőkre. Sétáljon pár percig, majd pihenjen kicsit. Vagy negyedóra takarítás után tartson szünetet. Így nem feszíti túl az izmait, és lehetőséget ad szervezetének, hogy az újabb erőfeszítés előtt megújuljon.

Nyugi!
Emberek vagyunk, és jobb, ha szembenézünk néhány ténnyel: a kormány vacak, a rokonok fele dilis, a pénz soha nem elég, a főnök igazságtalan, és az út tele van őrült sofőrökkel. Két lehetőség áll ön előtt: vagy kiborul, vagy nem. Mi ezt javasoljuk: ha szaporodnak a bosszantó dolgok, ne kapja fel a vizet. Az élet túl rövid ahhoz, hogy folyamatosan dühöngjön. Ne feledje, a haraggal saját szervezetének árt a legtöbbet.

Vote it up
159
Tetszett?Szavazzon rá!