Mi használ izomláz ellen?

Nemcsak a sportolók panasza, bárki más is szenvedhet tőle. Az alábbi módszerek segítenek, hogy gyorsan elmúljon

Ha újfajta gyakorlatokat végez, vagy munka közben megerőltette magát, másnap fájdalmat érezhet izmaiban. Ennek gyorsabb elmulasztásában segítenek az alábbi tanácsok.

Vegyen keserűsós fürdőt! Keverjen el két csésze keserűsót egy kád meleg vízben, és áztassa magát benne 20 percig. A sóban lévő magnézium segít ellazítani az izmokat, s csökkenti a gyulladást és a duzzanatot. A keserűsós fürdő ráadásul sok minden másra is jó.

Jegelje! Ha 20 percre törülközőbe bugyolált jeget tesz a fájó pontra, az csökkenti a duzzanatot. Miután már túljut a fájdalom legrosszabb részén, tegyen meleg borogatást ugyanerre a helyre, ami a keringés fokozása révén hat.

Masszírozza meg finoman izmait! Egyes fölmérések szerint ez akár 30 százalékkal enyhítheti a fájdalmat, és a duzzanatot is csökkentheti.

Nyújtson! Néhány kíméletes nyújtó gyakorlat nem enyhíti ugyan feltétlenül a fájdalmat, de közben jól fogja érezni magát.

Pihentesse! Ha jónak érzi, másnap már meg is dolgoztathatja a fájó izmot, de azért ne akarjon versenyt nyerni.

Vote it up
203
Tetszett?Szavazzon rá!