Nincs konditerme? Sebaj!

Profi sportfelszerelés híján sem csak fekvőtámaszozni lehet. Akár az otthonát is edzőteremmé varázsolhatja

Íme, a sztárokat edző Kathy Kaehler ötletei. Ahol másképp nem jelezzük, igyekezzen háromszor tíz gyakorlatot végezni:

Vízemelés
Töltsön meg üres pillepalackokat vízzel, így jól kezelhető súlyzókat kap. Végezzen karhajlítást, karemelést és más karerősítő gyakorlatokat.

Széktorna
Üljön egy masszív konyhaszék szélére, két kézzel fogja meg az ülés peremét. A tricepsz erősítése végett helyezkedjen előre, és könyökhajlítással ereszkedjen le. Ezután álljon szembe a székkel, és a térdín meg a négyfejű combizom erősítésére guggolgasson (vigyázzon, hogy ne üljön le teljesen).

Zsámolytechnika
A fenék feszesítéséhez feküdjön hanyatt a földre, és tegye a lábszárát egy zsámolyra. A farizmok megfeszítése közben emelgesse fel a csípőjét a padlóról.

Lépcsőzés
Nyolcszor-tízszer menjen fel és le egyemeletnyi lépcsőn a szívritmus gyorsítására.

Nyerő leosztás
Helyezzen tizenöt játékkártyát egy halomban maga elé. A lábszár erősítésére jobb lábbal előre egyenként lendületesen hajoljon le a lapokért. Ismételje meg a gyakorlatot bal lábbal előre, majd végezze el újból az egészet.

Vote it up
338
Tetszett?Szavazzon rá!