Nyakfájás elleni trükkök

Bár a nyakfájást nem övezi akkora figyelem, mint a derékfájást, azért az is gyakori probléma. Önnek is fáj? Íme, pár tipp

 Támassza alá a nyakát az ágyban. Gyűrjön alá kispárnát vagy törülközőt, esetleg használjon nyakpárnát.

Ne ugorjon ki az ágyból, hogy rögtön tornázni kezdjen. Melegítse be az ízületeit. Próbálja ki ezt a gyakorlatsort.

 Munka közben állítsa be úgy a számítógépét, hogy a monitor teteje szemmagasságban legyen, és használjon papírtartót. Ha megtanul vakon gépelni, akkor nem kell folyton lenéznie. Íme, pár további ergonómiai tipp!

 Telefonálás közben váltott kézben tartsa a kagylót. Ne szorítsa a feje és a válla közé. Próbálja ki a headset használatát.

 Óvakodjon a nehéz kézitáskáktól. Szerezzen be hátizsákot vagy „gurulós” táskát.

 Üljön egyenesen a kocsiban. Ne vezessen hátradőlve, nyújtott karral.

 A lüktető fájdalmat próbáljon enyhíteni egy zacskó jéggel vagy fagyasztott zöldborsóval, másfajta sajgást forró vizes palackkal. Kerülje a fájdalomcsillapító vagy izomlazító gyógyszereket, mert ezek csak elfedik a valódi okot.
 

Tudjon meg többet a nyakfájás okairól és ellenszereiről!

Vote it up
236
Tetszett?Szavazzon rá!