Segítség, narancsbőr!

Noha a cellulitisz nem betegség, de nehéz megbékélni vele, ezért legjobb korán elkezdeni a megelőzést. Segítünk!

Megelőzés
A túlsúlyosság kockázati tényező. Fogyjon le, ha testmagasságához képest a mérleg túl magas értéket mutat.

A mozgás javítja a keringést mind a bőrben, mind a kötőszövetekben.

Korlátozza a zsír- és cukorfogyasztását, mert ezek hozzájárulnak az elhízáshoz és a zsírlerakódáshoz.

Igyon sok folyadékot, hogy elősegítse a bőr hidratálását.

A váltózuhanyozás élénkíti a bőrben a vérkeringést és az anyagcserét.

Házi szerek
Készítsen masszázsolajat 1 maréknyi friss borostyánlevélből és 200 ml búzacsíraolajból. Öntse rá az olajat a levelekre, és hagyja állni jól lezárva meleg helyen 2 hétig. Szűrje le, és adjon hozzá 2 csepp rozmaringolajat. Naponta masszírozza bele körkörös mozdulatokkal a bőrébe.

A burgonya feszesebbé teszi a kötőszöveteket. Helyezzen nyers krumpliszeleteket a cellulitiszes bőrre. Takarja le pamutkendővel, és hagyja 15 percig hatni.

A bőr alatti szövetek feszesebbé tételéhez készítsen borogatást 3 evőkanál borostyánlevélből, amelyet 2 l vízben 2 percig főzött, majd leszűrt. Itasson át egy kendőt a folyadékkal, és tegye 20 percre a narancsbőrös területre.

Tusolás után dörzsöljön tengeri sót a nedves bőrébe, majd öblítse le langyos vízzel.

Hámlasztó eperből
Vitalizálja a narancsbőrös területet.
Hozzávalók: 5 dkg eper • 5 dkg savanyú uborka (hámozatlan) • 2 evőkanál író • 1 evőkanál túró • 1 tojássárgája • 5 g darált mandula
Elkészítés: Turmixolja össze a hozzávalókat, vagy mozsárban pürésítse őket. Jól záródó edényben a keverék a hűtőszekrényben 3 napig eláll.

Vote it up
62
Tetszett?Szavazzon rá!