Tőkehal chorizóval

A hal az egészséges táplálkozás non plus ultrája, ráadásul az ínyencek elaléltatására is alkalmas

A fogyókúrázóknak azért jó, mert annyi indokot találhatnak a halfogyasztásra, amennyit csak akarnak. És ebből az alaktartás csak az egyik. A hal ugyanis az egészséges táplálkozás non plus ultrája, ráadásul az ínyencek elaléltatására is alkalmas. Fogyjon hát mindenki úgy, ahogy az alábbi recept.

Hozzávalók
1 evőkanál olívaolaj 10 dkg chorizo kolbász 1 vöröshagyma 1 kiskanál fűszerpaprika 1 csipet őrölt csilipaprika 0,7 dl százaz fehérbor 40 dkg konzervparadicsom 10 dkg sült piros kaliforniai paprika 20 dkg csicseriborsó (konzerv) bors 45 dkg tőkehal 1 marék petrezselyem

Elkészítés
1. Az olajat felhevítjük, megsütjük benne a chorizót, majd kivesszük a serpenyőből és félretesszük.

2. A visszamaradt zsiradékon puhára pároljuk az apróra vágott hagymát, majd hozzákeverjük a paprikát és a csilit, és további 2 percig főzzük.

3. Hozzáadjuk a fehérbort, a paradicsomot, a sült paprikát és a lecsepegtetett csicseriborsót, majd sózzuk, borsozzuk, és jól összeforraljuk.

4. Végül hozzáadjuk a feldarabolt tőkehalat és a chorizót, és a halat 3-4 perc alatt puhára főzzük. Ha szükséges, még sózzuk, borsozzuk, majd a petrezselyemmel megszórva tálaljuk. Fokhagymás pirítóssal vagy krumplipürével kitűnő.
 

Ismerjen meg további recepteket chorizo kolbásszal!

Vote it up
235
Tetszett?Szavazzon rá!