Tavaszi minestrone

Kiváló „zöld” energiaforrás, hiszen egészséges és könnyű

Hasonló receptek

Hozzávalók 4 személyre
4 db zellerszár 2 fej vöröshagyma 4 evőkanál olívaolaj 4 gerezd fokhagyma 1 db csilipaprika 12 dl zöldségalaplé 8 szem burgonya 20 dkg spagetti 16 db spárga 40 dkg zöldborsó só, bors 4 marék frissen aprított menta 4 marék frissen aprított petrezselyem 4 kiskanál pesto

Elkészítés
1.
A zellert és a hagymát géppel felaprítjuk, majd felhevített olajban 5 percig pároljuk.

2. Hozzáadjuk a finomra vágott fokhagymát és a kimagozott, apróra vágott csilit, újabb 2 percig pároljuk, majd felöntjük az alaplével, és forrásig hevítjük.

3. Hozzáadjuk a kockára vágott krumplit és a darabokra tört spagettit, és puhára főzzük őket.

4. Az utolsó pár percben hozzáadjuk a feldarabolt spárgát és a zöldborsót, hogy azok is megfőjenek. Végül sózzuk, borsozzuk, megszórjuk a mentával és a petrezselyemmel, tálalás előtt pedig hozzákeverjük a pestót.

Vote it up
44
Tetszett?Szavazzon rá!