Tippek vállfájás ellen

Ha válla egész nap sajgott, próbálja ki az alábbi módszereket, amelyek percek alatt enyhítik a fájdalmat

Mélylégzés A váll izmaiba könnyen „beköltözhet” a feszültség. Feküdjön a hátára, és hajlítsa be a térdét. Lélegezzen folyamatosan mélyeket három percen át úgy, hogy mindig lassan fújja ki a levegőt, s közben figyelje, hogyan csökken vállában a feszültség.

Konzervdoboztrükk Álljon fel, és a fájós válla oldalán fogjon a kezébe egy kis konzervet (kb. 400 grammosat). Hajoljon előre derékból, és engedje, hogy karjai lecsüngjenek. Vállát továbbra is tartsa ellazítva, és rajzoljon lassan a konzervvel egy nyolcast a levegőbe. Ismételje meg a gyakorlatot 10-20 alkalommal. Ha zsibbadást, fájdalmat vagy bizsergést érez, hagyja abba.

Inga Egyik kezével támaszkodjon meg egy asztalon, fájós vállú karjával pedig lassan írjon le köröket. Ez kilazítja az elmerevedett váll izmait.

Párnázás Feküdjön az ép oldalára, majd tegyen párnát maga elé, a fájós vállú karja alá. Ha a hátán fekszik, párnázza alá fájós vállú karját.

Vote it up
198
Tetszett?Szavazzon rá!