VW Jetta – Lehagyja a Golfot

A megnagyobbított Golfból önálló középkategóriás szedán lett. Nézze meg a tesztről készült videónkat

Jetta? Az nem az a felfújt Golf-szerűség volt? Nos, a középkategóriás szedán legújabb változata már nem intézhető el ennyivel. Ígéretes belső tér, kényelem és gazdaságos turbómotorok.

Igen!
A TSI motor ereje és jó fogyasztása egyaránt imponáló. A hatfokozatú sebességváltó könnyű és feszes, korlátozza az országúti fordulatszámot. Az utasfülke zajszintje, üléskényelme és tágassága is gyakorlatilag azonos a drágább VW Passatéval.

Nem!
Csak azt a csomagtartót tudnánk feledni... Na jó, beletuszkolható a család poggyásza, de egy ötajtós vagy kombi tényleg sokkal komfortosabb. Ráadásul a csomagtartófedél jókora csuklópántjai berakodáskor kifejezetten útban vannak.

Szóval?
A tágas Jetta immár kiforrott és megfizethető. Jól elrendezett műszerfal. Feszes, racionális külső. Keleti kényelem, kegyetlenül jó kilométer-teljesítmény (start-stop rendszer). Takaros masina!

Motor: 1197 cm3, turbó
Teljesítmény: 105 LE
Végsebesség: 190 km/h
Fogyasztás: gazdaságos 5,3 l/100 km tesztelt 6,6 l/100 km
Tömeg: 1205 kg
CO2-kibocsátás: 123 g/km
Csomagtartó: 510 l
Hossz: 4644 mm

Alternatívák
Kölni konkurens Vadonatúj: a Ford Focus szedán. Izgalmas formatervezésű, kitűnően viselkedő, kényelmes kocsi. Motorok és extrák széles választékával kapható.

Vagy mégis kombi? Miért ne? Ha nem tetszik a csomagtartó, íme, egy kombi: az Opel Astra Sports Tourer. Nem olyan halk, mint egy szedán, de sokoldalúbb, és egy árnyalattal sportosabb.
 

Nézze meg az új Jetta tesztjét!

Vote it up
263
Tetszett?Szavazzon rá!