Jetta? Az nem az a felfújt Golf-szerűség volt? Nos, a középkategóriás szedán legújabb változata már nem intézhető el ennyivel. Ígéretes belső tér, kényelem és gazdaságos turbómotorok.
Igen!
A TSI motor ereje és jó fogyasztása egyaránt imponáló. A hatfokozatú sebességváltó könnyű és feszes, korlátozza az országúti fordulatszámot. Az utasfülke zajszintje, üléskényelme és tágassága is gyakorlatilag azonos a drágább VW Passatéval.
Nem!
Csak azt a csomagtartót tudnánk feledni... Na jó, beletuszkolható a család poggyásza, de egy ötajtós vagy kombi tényleg sokkal komfortosabb. Ráadásul a csomagtartófedél jókora csuklópántjai berakodáskor kifejezetten útban vannak.
Szóval?
A tágas Jetta immár kiforrott és megfizethető. Jól elrendezett műszerfal. Feszes, racionális külső. Keleti kényelem, kegyetlenül jó kilométer-teljesítmény (start-stop rendszer). Takaros masina!
Motor: 1197 cm3, turbó |
Alternatívák
Kölni konkurens Vadonatúj: a Ford Focus szedán. Izgalmas formatervezésű, kitűnően viselkedő, kényelmes kocsi. Motorok és extrák széles választékával kapható.
Vagy mégis kombi? Miért ne? Ha nem tetszik a csomagtartó, íme, egy kombi: az Opel Astra Sports Tourer. Nem olyan halk, mint egy szedán, de sokoldalúbb, és egy árnyalattal sportosabb.
Nézze meg az új Jetta tesztjét!
Hozzászólás