Zsírégetés könnyűszerrel

Röpke hat hét alatt fittebbé, karcsúbbá és erősebbé válhat, csupán a lábát kell szednie! Edzéstervet is ajánlunk

Kapcsolódó cikkek

Ha bizonytalan a kondícióját illetően, igyekezzen többet gyalogolni. Ez az ideális megoldás az edzésterv beindításához. Egyórás fürge gyaloglás akár 350 kalóriát is elégethet, feszesebbé teszi izmait, javítja erőnlétét.

Kezdetnek hét napig hordjon magával lépésszámlálót. Jegyezze fel a naponta megtett lépésmennyiséget. A legnagyobb szám lesz a bázisérték. Hétről hétre ahhoz képest kell fejlődnie.

Mindig törekedjen arra, hogy szaporán lépkedjen, de közben azért beszélni is tudjon. Keressen olyan útvonalat, amelyen fokozatosan növelheti a lépésszámot. Leszállhat előbb a buszról, járhat egyet egy barátjával a környékbeli utcákon vagy egy közparkban.

Hetente egyszer ellenőrizze fizikai állapotát a gyaloglás megkezdése előtti egyperces pulzusméréssel. Befejezéskor újra mérje meg a pulzusát, majd egy perc pihenés után harmadszor is. Minél hamarabb helyreáll a nyugalmi helyzetben mért szívritmus, annál fittebbnek tekintheti magát.

Az alacsonyabb vérnyomás, erősebb csontozat és pihentetőbb alvás csupán néhány a gyaloglás kínálta előnyök közül. Ez igazán elég ok. Mire vár még? Indulás!

Első hét
Vásároljon egy pár jó minőségű, kényelmes gyaloglócipőt. Tűzze ki célul, hogy mindennap megteszi a bázisértéknek megfelelő számú lépést.

Második hét
Öt napon keresztül növelje a lépésszámot a kiindulási értékhez képest 1000 lépéssel. Az ötből három napon iktasson be háromperces erőltetett ütemű, megállás nélküli gyaloglást.

Harmadik hét
Ezen a héten öt napon át növelje tovább a lépésszámot a kezdetihez képest 2000 lépéssel. Észre fogja venni, hogy jobban alszik.

Negyedik hét
Ismételje meg a harmadik hetet.

Ötödik hét
Ezen a héten öt napon át növelje tovább a lépésszámot a kezdetihez képest 3000 lépéssel. Az ötből három napon négy percen át folyamatosan gyalogoljon erőltetett ütemben.

Hatodik hét
Öt napon át növelje tovább a lépésszámot a kezdetihez képest 5000 lépéssel, és az ötből három napon öt percig folyamatosan gyalogoljon erőltetett ütemben.
 

Mindegyik hét utolsó napján ellenőrizze kondícióját. Meg fog lepődni, milyen gyorsan fejlődik.

Vote it up
304
Tetszett?Szavazzon rá!